Een consult bij de Praktijk 360 graden duurt 60 minuten en kost € 90,-
Er zijn tevens mogelijkheden voor consulten van een half uur á € 50,00
|
Wij zijn lid van de beroepsverenigingen LVNT,
NVTA en het kwaliteitsregister RBCZ (www.RBCZ.nu) Ons KVKnr: 59787236 en ons BTW ID nummer: NL0040085745 |
![]() |
Daardoor zijn er bij een groot aantal zorgverzekeringen ruime vergoedingsmogelijkheden.In de onderstaande lijst kun je deze verschillende mogelijkheden bekijken.
De consulten komen niet voor rekening van de eigen risico regeling.
Je hebt geen verwijzing van een huisarts nodig en spreekt je eigen risico niet aan.
Je kunt betalen via PIN.

Mocht je verhindert zijn en niet kunnen komen op een afspraak
dan kun je tot 48 uur voor aanvang de afspraak kosteloos annuleren.
Vergoedingenlijst 2025
In onze praktijk werken HBO gediplomeerde therapeuten.
Zij zijn aangesloten bij de grootste beroepsvereniging voor natuurgeneeskundig therapeuten,
de LVNT en de Nederlandse Vereniging Transactionele Analyse, de NVTA.
Daardoor worden de behandelingen veelal geheel of gedeeltelijk vergoed.
- Een aanvullende kijk op uw gezondheid.
- U heeft geen verwijzing van de huisarts nodig.
- Het Eigen Risico Bedrag wordt niet aangesproken.
U kunt geheel vrijblijvend contact opnemen via 0251-247236
Overzicht vergoedingen zorgverzekeraars 2025
(Check ook nog even je polis, deze lijst biedt geen garantie)Klik hier voor de LVNT Vergoedingenlijst 2025 (De lijst wordt als een pdf gedownload)
Uw Privacy
Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat ik, als uw behandelende therapeut, een dossier aanleg.Dit is ook een wettelijke plicht opgelegd door de WGBO. Uw dossier bevat aantekeningen over uw
gezondheidstoestand en gegevens over de uitgevoerde onderzoeken en behandelingen.
Ook worden in het dossier gegevens opgenomen die voor uw behandeling noodzakelijk zijn en die ik,
na uw expliciete toestemming, heb opgevraagd bij een andere zorgverlener bijvoorbeeld bij de huisarts.
Wij doen ons best om uw privacy te waarborgen. Dit betekent onder meer dat wij:
- zorgvuldig omgaan met uw persoonlijke en medische gegevens,
- er voor zorgen dat onbevoegden geen toegang hebben tot uw gegevens
Ik heb een wettelijke geheimhoudingsplicht (beroepsgeheim).
De gegevens uit uw dossier kunnen ook nog voor de volgende doeleneinden gebruikt worden:
- Om andere zorgverleners te informeren, bijvoorbeeld als de therapie is afgerond,
of bij een verwijzing naar een andere behandelaar. Dit gebeurt alleen met uw expliciete toestemming. - Voor het gebruik voor waarneming, tijdens mijn afwezigheid.
- Voor gebruik tijdens intercollegiale toetsing (de gebruikte gegevens zijn geanonimiseerd).
- Een klein deel van de gegevens uit uw dossier wordt gebruikt voor de financiële administratie,
zodat ik of mijn administrateur, een factuur kan opstellen.
dan zal ik u eerst informeren en expliciet uw toestemming vragen.
De gegevens in het cliëntendossier blijven zoals in de wet op de behandelovereenkomst wordt vereist 15 jaar bewaard.
Privacy op de zorgnota
Op de zorgnota die u ontvangt staan de gegevens die door de zorgverzekeraar gevraagd worden,
zodat u deze nota kan declareren bij uw zorgverzekeraar.
- Uw naam, adres en woonplaats
- uw geboortedatum
- de datum van de behandeling
- een korte omschrijving van de behandeling, zoals bijvoorbeeld ´behandeling natuurgeneeskunde´, of ´psychosociaal consult´
- de kosten van het consult
|
Klachten Klachtenregeling Bij de LVNT en haar leden streven we naar een optimale dienstverlening. Desondanks kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de werkwijze of handelwijze van uw betrokken therapeut. In dat geval raden we u aan om hierover eerst in gesprek te gaan met uw therapeut. Bent u nog steeds niet tevreden? Dan heeft u altijd het recht om de therapie bij die therapeut stop te zetten. Als u een andere therapeut wenst, kunt u op onze website een andere therapeut vinden. Wat te doen bij een klacht? Heeft u een klacht over de behandeling? Bespreek deze dan eerst met uw betrokken therapeut. Als u er samen niet uitkomt, of als de klacht dermate ernstig is dat u deze niet met de therapeut kunt of wilt bespreken, dan kunt u contact opnemen met de LVNT via het klachtenformulier. Onze Contactpersoon Klachten zal dan contact met u opnemen. Stap 1: Contactpersoon Klachten Nadat u uw klacht bij de LVNT heeft ingediend, neemt de Contactpersoon Klachten contact met u op. Deze persoon is het eerste aanspreekpunt. De contactpersoon zal naar uw klacht luisteren en met u bespreken wat voor u wenselijk is om tot een bevredigende oplossing te komen. Maar het kan ook zijn dat u de klacht wilt doorzetten. Stap 2: Klachtenfunctionaris Als u de klacht wilt doorzetten, zorgt de Contactpersoon Klachten ervoor dat u een Klachtenfunctionaris toegewezen krijgt en dat de gegevens worden overgedragen. De Klachtenfunctionaris gaat vervolgens met u in gesprek om samen te bekijken wat nodig is om tot een bevredigende oplossing te komen. Op dat moment is de taak van de Contactpersoon afgerond. De Klachtenfunctionaris zal met u overleggen of bemiddeling mogelijk is. Na het gesprek met u zal de Klachtenfunctionaris de therapeut benaderen. Stap 3: Geschillencommissie Mocht de klacht ondanks alle inspanningen van de Klachtenfunctionaris niet bevredigend worden opgelost, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie. De Klachtenfunctionaris zal u vertellen hoe u dat kunt doen. Binnen de werkingssfeer van de Regeling Klachten vallen onder andere de volgende onderwerpen die aan de Klachtenfunctionaris kunnen worden voorgelegd:
Zaken die onder tuchtnormen en beroepscodes vallen, zoals bijvoorbeeld grensoverschrijdend gedrag, kunt u melden bij het Tuchtcollege (TCZ) via www.tcz.nu. Alle LVNT-leden zijn voor het tuchtrecht bij TCZ aangesloten. |

